Case Story: Nyhavnscafeen med smart betalingssystem

Frem til sæsonen 2018 har Nyhavnscafeen i København lavet en total ombygning af deres lokaler. I fornyelsens tegn stod deres kasseapparater også til udskiftning. De havde behov for et anderledes smart og brugervenligt system som var intuitivt at anvende og hurtigt for nyt personale at lære at bruge. Når vejret tillader det har Nyhavnscafeen også udendørs servering og det var derfor brug for, at et det nye system kunne bruge telefoner til indtastning af bestillinger og til afregning. Samtidig skulle systemet være nemt at bruger for den daglige leder, når der skulle ændres i sortimentet, tilmeldes nye tjenere, trække salgsrapporter og bruge det som et vigtigt redskab i administrationen af forretningen.

Nyhavnscafeens valg faldt på Cashpad baseret på Apple produkter, og transformationen til det nye system har været gnidningsfrit og nemt og tog under en dag før det var kørende.

 

Restaurant manageren Kenneth siger følgende om Cashpad:

”Systemet fungerer optimalt. I al min tid som restaurant manager har jeg ikke oplevet et mere optimalt og nemt system end Cashpad. Driftssikkerheden er i top og det er enormt brugervenligt.

Cashpads administrative modul har jeg adgang til fra min egen iPad hvor jeg end måtte være, så jeg kan følge med hele dagen og med gode salgsstatistikker er det et godt værktøj til at evaluere succesrater og gennemgå menukort.”