Epos Office

Back Office Program til Uniwell kasseterminaler

Epos Office programmet er specielt udviklet til administration af en eller flere kasseterminaler.

PC’en kommunikerer med de enkelte kasseterminaler ved hjælp af Internettet.

Systemet giver mulighed for både at hente og sende data til de enkelte kasseterminaler.

Back Office programmet giver derved mulighed for centralt at oprette og vedligeholde varer, priser, rabatsatser, skærm layout, menuer, tjener nøgler m.m. Herved sikres, at ændringer omgående kommunikeres til alle terminaler i netværket.

Back Office programmet giver endvidere mulighed for at indsamle og konsolidere data fra alle kasseterminalerne i netværket. Disse data kan analyseres ved hjælp af systemets standard rapporter. Det vil også være muligt automatisk at aflæse og nulstille kasseterminaler på bestemte tidspunkter/dage..

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies Mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk